Przepisy zakładowe dotyczące pracy zdalnej oraz zasady kontroli trzeźwości – czy pracodawca musi je wprowadzić
Czy placówka publiczna np. SPZOZ, instytucja kultury (biblioteka) muszą wprowadzić procedurę dla pracy zdalnej (u pracodawcy może jedynie wystąpić praca zdalna okazjonalna lub hybrydowa) i kontroli trzeźwości? Czy procedury te należy ustalić ze szczegółowością czy też ustalić ogólne zasady?
Z artykułu dowiesz się:
- Czy pracodawca musi obowiązkowo wprowadzić przepisy zakładowe dotyczące pracy zdalnej oraz zasady kontroli trzeźwości?
Obejrzyj też:
Przeczytaj też:
Pozostało jeszcze 66% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
AUTOR
Prawnik, specjalista z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych, wieloletni redaktor Serwisu Prawno-Pracowniczego, współpracownik merytoryczny największych wydawnictw prawniczych. Doświadczony trener i wykładowca. Autor licznych komentarzy i opracowań dotyczących m.in. zatrudnienia w jednostkach sektora finansów publicznych, instytucjach kultury, oświacie.