Pracodawca (uczelnia) posiada budynki w różnych lokalizacjach miasta, w którym ma siedzibę. Czy należy adresy tych lokalizacji podać w umowie o pracę (niektóre budynki są na sąsiedniej ulicy)? Mamy sytuacje, w których pracownik cyklicznie przemieszcza się z jednej lokalizacji do drugiej w trakcie jednego dnia, są też sytuacje sporadycznego przemieszczania się między lokalizacjami (np. w przypadku zastępstwa nieobecnego pracownika). Czy wystarczający jest w umowie o pracę zapis dotyczący miejsca wykonywania pracy, ujęty przez podanie adresu siedziby i nazwy działu/komórki organizacyjnej w ramach, której pracownik wykonuje swoją pracę? Jak po zmianie przepisów z 2023 roku uwzględnić taką sytuację w informacji o warunkach zatrudnienia?
Jak w treści umowy o pracę i w informacji o warunkach zatrudnienia uwzględnić fakt świadczenia pracy w kilku miejscach i przemieszczania się między nimi?
Przeczytaj również:
Jakie elementy (po zmianach w KP) wskazywać w umowie o pracę – praktyczne zestawienie i przykłady
Rozszerzona treść informacji o warunkach zatrudnienia od 26 kwietnia 2023 r.
Obejrzyj również:
Jeżeli nie posiadasz pełnego dostępu do portalu, możesz wykupić dostęp jednorazowy do wybranego dokumentu.
Wykup dostęp jednorazowy
39.90 zł netto
(49.08 zł brutto)