Rozszerzona treść informacji o warunkach zatrudnienia od 26 kwietnia 2023 r.

Redakcja Portalu
25.04.2023AKTUALNE

Rozszerzona treść informacji o warunkach zatrudnienia od 26 kwietnia 2023 r.

Od 26 kwietnia 2023 r., wraz z wejściem w życie nowelizacji Kodeksu pracy, informacja o warunkach zatrudnienia zostaje poszerzona o wiele dodatkowych punktów, o których pracodawca dotychczas nie musiał informować pracownika. Nowe są też terminy wydawania i aktualizowania informacji. Sprawdź co zmienia się w informacji z art. 29 Kodeksu pracy i jakie są zasady jej wydawania po nowelizacji.

Z artykułu dowiesz się:
  • Jaki jest termin wydawania informacji o warunkach zatrudnienia po nowelizacji Kodeksu pracy
  • Czy pracownikom zatrudnionym przed 26 kwietnia 2023 r. po nowelizacji trzeba zaktualizować informację o warunkach zatrudnienia
  • Jakie informacje powinny być wykazywane w nowej wersji informacji o warunkach zatrudnienia
  • W jakim terminie po nowelizacji Kodeksu pracy aktualizować treść informacji o warunkach zatrudnienia

Obejrzyj również:

Wzory dokumentów:

Pozostało jeszcze 86% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj pełen dostęp do Portalu Kadrowego a wraz z nim:

  • Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
  • Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
  • Codziennie aktualizowana baza ponad 8 500 porad z zakresu kadr, płac, ZUS i HR
  • Ponad 1700 narzędzi: wzorów dokumentów, kalkulatorów, komentarzy, e-szkoleń
Uzyskaj dostęp do portalu na cały miesiąc za jedyne 19,90 zł netto [24,48 zł brutto] »

Jeśli posiadasz konto
Zaloguj się

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Jeżeli nie posiadasz pełnego dostępu do portalu, możesz wykupić dostęp jednorazowy do wybranego dokumentu.

Wykup dostęp jednorazowy
39.90 zł netto (49.08 zł brutto)

Sprawdź inne artykuły w kategorii Kadry

Nagrody i wyróżnienia

Certyfikat rzetelnosci Laur zaufania SMB logo Top firma

Copyright © 2024 Wszelkie prawa zastrzeżone

Obserwuj nas

fb-logo ink-logo inst-logo