Praca 6 dni w tygodniu - błędy pracodawcy

Joanna Suchanowska
Joanna Suchanowska
24.07.2009AKTUALNE

Pytanie:


Pracuję w firmie handlowej będącej jednocześnie sklepem internetowym. Firma działa od poniedziałku do piątku w godzinach od 10.00 do 18.00.  Zatrudnia 7 osób na umowy o pracę na czas nieokreślony. W tym tygodniu otrzymaliśmy maila od szefostwa, iż od 1 lipca br. firma ma być czynna we wszystkie soboty w godzinach od 10.00 do 14.00. Bardzo proszę o odpowiedź czy pracodawca może w taki sposób zmusić nas do pracy w soboty? Czy za pracę w soboty w tym przypadku przysługuje nam dodatkowe wynagrodzenie lub dzień wolny od pracy? Czy też pracodawca musi podpisać z pracownikami nowe umowy o pracę?

Pozostało jeszcze 93% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj pełen dostęp do Portalu Kadrowego a wraz z nim:

  • Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
  • Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
  • Codziennie aktualizowana baza ponad 8 500 porad z zakresu kadr, płac, ZUS i HR
  • Ponad 1700 narzędzi: wzorów dokumentów, kalkulatorów, komentarzy, e-szkoleń
Uzyskaj dostęp do portalu na cały miesiąc za jedyne 19,90 zł netto [24,48 zł brutto] »

Jeśli posiadasz konto
Zaloguj się

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Jeżeli nie posiadasz pełnego dostępu do portalu, możesz wykupić dostęp jednorazowy do wybranego dokumentu.

Wykup dostęp jednorazowy
39.90 zł netto (49.08 zł brutto)


Joanna Suchanowska
AUTOR
Adwokat, specjalizuje się m.in. w zagadnieniach czasu pracy oraz wynagrodzenia za pracę i innych świadczeń ze stosunku pracy, szkoleniowiec z dużym doświadczeniem prowadzący zarówno szkolenia otwarte jak i zamknięte; autor licznych publikacji z zakresu prawa pracy.

Sprawdź inne artykuły w kategorii Kadry

Nagrody i wyróżnienia

Certyfikat rzetelnosci Laur zaufania SMB logo Top firma

Copyright © 2024 Wszelkie prawa zastrzeżone

Obserwuj nas

fb-logo ink-logo inst-logo