Pracownik od miesiąca jest na zwolnieniu lekarskim, 30 listopada kończy mu się umowa. Jako kierownik działu zaopatrzenia jest współodpowiedzialny za braki, które powstały w okresie jego pracy (dotyczy to niedoborów butli gazowych, za które firma będzie musiała zwrócić koszty dostawcy). Będziemy chcieli pociągnąć do odpowiedzialności finansowej tego pracownika, adekwatnie do jego współodpowiedzialności. W jaki sposób można to uczynić, jeśli pracownik przebywa na zwolnieniu lekarskim i najprawdopodobniej do końca trwania umowy już go nie zobaczymy? Czy pracownikowi na zwolnieniu lekarskim można wysłać wezwanie do zapłaty w określonym terminie wraz z uzasadnieniem? Czy pracodawca może coś uczynić w trakcie zwolnienia lekarskiego pracownika, czy zostaje już tylko droga sądowa z pracownikiem?
Jeżeli nie posiadasz pełnego dostępu do portalu, możesz wykupić dostęp jednorazowy do wybranego dokumentu.
Wykup dostęp jednorazowy
39.90 zł netto
(49.08 zł brutto)