Odwołanie pracownika z urlopu – co z pozostałym niewykorzystanym urlopem
Pracodawca odwołał pracownika z urlopu. Czy należy też zwrócić pracownikowi urlop do wykorzystania w innym terminie, jedynie tyle dni urlopu z ilu został odwołany pracownik? Jak postąpić w przypadku, gdy pracownik wziął wymagane 14 dni urlopu wypoczynkowego i z powodu odwołania nie wykorzystał go z przyczyn pracodawcy? Pracownik nie ma już tak dużo urlopu, aby wziąć nowe 14 dni. Co w sytuacji kontroli PIP?
Pozostało jeszcze 90% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
AUTOR
Prawnik, absolwent Wydziału Prawa Administracji i Ekonomii (Zakład Prawa Pracy) Uniwersytetu Wrocławskiego. Od 2002 r. zawodowo zajmuje się problematyką prawa pracy, jak również w zagadnieniami związanymi z działalnością kontrolno-nadzorczą sprawowaną przez Państwową Inspekcję Pracy. Ekspert współpracujący z największymi i najbardziej opiniotwórczymi podmiotami w kraju, zajmującymi się problematyką prawa pracy. Ma na swoim koncie współpracę m.in. z Ministerstwem Pracy i Polityki Społecznej, Dolnośląską Komisją Ochrony Pracy oraz czołowymi firmami wydawniczymi. Jest m.in. współautorem komentarza do Kodeksu pracy, autorem komentarza do ustawy o PIP, jak również komentarzy do kilkunastu rozporządzeń wykonawczych do Kodeksu pracy.