Stosowanie zadaniowego czasu pracy – 8 praktycznych wskazówek
Mam pytanie dotyczące zadaniowego czasu pracy. Jakie obowiązki leżą po stronie pracodawcy a jakie po stronie pracownika? Czy pracownik będzie musiał prowadzić kartę zadaniową z wykazem każdej czynności jaką zleci pracodawca?
Z artykułu dowiesz się:
- Jak prawidłowo stosować zadaniowy czas pracy dla pracownika?
- Jak rozliczać zadania polecone pracownikowi zatrudnionemu w systemie zadaniowym?
- Kiedy jest dopuszczalny system zadaniowego czasu pracy?
- Jak wprowadzić zadaniowy czas pracy?
- Czy zadaniowy czas pracy może objąć więcej niż jedno stanowisko?
- Jak przydzielać i egzekwować zadania w zadaniowym czasie pracy?
- Jak planować zadania w systemie zadaniowym?
Przeczytaj też:
Pozostało jeszcze 95% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
AUTOR
Radca prawny, specjalizuje się w zagadnieniach związanych z prawem pracy i ubezpieczeniami społecznymi. Autor licznych artykułów z zakresu wynagrodzeń, prawa pracy i rozliczeń z ZUS. Od 2008 r. redaktor publikacji kadrowo-płacowych i ubezpieczeniowych Wydawnictwa Wiedza i Praktyka.