Rodzaj pracy w umowie - jak go określać i doprecyzowywać?
Czy zatrudniając np. pracownika magazynu w umowie o pracę w nazwie stanowiska powinno wpisywać się także zakres jego czynności (np. operator wózka widłowego, hakowy itp.)? Czy można wpisać tylko ogólne stanowisko (np. pracownik magazynowy), a dodatkowo stworzyć – jako odrębny dokument – zakres obowiązków i tam wpisać informację, że będzie wykonywał pracę operatora wózka widłowego, hakowego, operatora dźwigu itp.?
Z artykułu dowiesz się:
- W jaki sposób określić w umowie i doprecyzować rodzaj pracy pracownika
Przeczytaj również:
Pozostało jeszcze 79% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
AUTOR
Prawnik, absolwent Wydziału Prawa Administracji i Ekonomii (Zakład Prawa Pracy) Uniwersytetu Wrocławskiego. Od 2002 r. zawodowo zajmuje się problematyką prawa pracy, jak również w zagadnieniami związanymi z działalnością kontrolno-nadzorczą sprawowaną przez Państwową Inspekcję Pracy. Ekspert współpracujący z największymi i najbardziej opiniotwórczymi podmiotami w kraju, zajmującymi się problematyką prawa pracy. Ma na swoim koncie współpracę m.in. z Ministerstwem Pracy i Polityki Społecznej, Dolnośląską Komisją Ochrony Pracy oraz czołowymi firmami wydawniczymi. Jest m.in. współautorem komentarza do Kodeksu pracy, autorem komentarza do ustawy o PIP, jak również komentarzy do kilkunastu rozporządzeń wykonawczych do Kodeksu pracy.