Jak określić miejsce pracy w umowie o pracę

Jak określić miejsce pracy w umowie o pracę

Katarzyna Wrońska-Zblewska

24.09.2019

Pytanie:

W umowie o pracę należy wpisać miejsce wykonywania pracy. Do tej pory wpisywaliśmy jedynie nazwę firmy. Pracodawca posiada dwie lokalizacje: w miejscowości A i w miejscowości B. Jeśli ktoś wykonuje pracę jedynie w miejscowości A lub B to wpisujemy adres placówki we właściwej miejscowości. Co wpisać pracownikowi, który wykonuje pracę w miejscowości A i w miejscowości B? A co wpisać kierowcom, którzy często przemieszczają się poza te miejscowości?

Z artykułu dowiesz się m.in.:
  • Jakim wymogom powinno odpowiadać określenie miejsca pracy w umowie o pracę?
  • W jaki sposób określać miejsce pracy pracownikom stacjonarnym?
  • Jak określić miejsce pracy w przypadku pracowników mobilnych?

Pozostało jeszcze 75 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

  • Indywidualne konsultacje z ekspertami
  • Codziennie aktualizowana baza ponad 8 500 porad z zakresu kadr płac i ZUS
  • Informacje o najnowszych zmianach w prawie
  • Baza ponad 900 zweryfikowanych wzorów dokumentów, regulaminów, narzędzi, materiałów video
Uzyskaj dostęp »

Jeśli posiadasz już konto - Zaloguj się:

Adres e-mail lub login:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Możesz też wykupić dostęp do tego dokumentu za pomocą płatności jednorazowych.

Wykup dostęp jednorazowy
17.22 zł brutto
SMS »
23.37 zł brutto
Katarzyna Wrońska-Zblewska

Katarzyna Wrońska-Zblewska

Prawnik, specjalista prawa pracy. Absolwentka wydziału Prawa i Administracji na Uniwersytecie Gdańskim. Od wielu lat zajmuje się zawodowo prawem pracy, autorka licznych publikacji z tego zakresu.
Nie ma jeszcze komentarzy do tego dokumentu.
Zaloguj się aby dodać komentarz

Szkolenia Akademia Wiedza i Praktyka

Biblioteka kadrowego

Copyright ©  Wszelkie prawa zastrzeżone

wiper-pixel