W informacji o warunkach zatrudnienia należy określić m.in. częstotliwość wypłaty wynagrodzenia. Proszę o wskazówkę, czy dokonywanie wypłat:
1) składników wynagrodzenia w następnym miesiącu za miesiąc poprzedni (np. wynagrodzenia zasadniczego do 4. dnia następnego miesiąca i premii do 10. dnia następnego miesiąca);
2) wynagrodzenia zasadniczego do ostatniego dnia danego miesiąca, a innych składników (np. wynagrodzenia urlopowego) do 10. dnia następnego miesiąca
– oznacza częstotliwość wypłaty dwa razy w miesiącu?
Czy za częstotliwość wypłaty inną niż raz w miesiącu, należy również rozumieć wypłaty tzw. tygodniówek?
Jeżeli nie posiadasz pełnego dostępu do portalu, możesz wykupić dostęp jednorazowy do wybranego dokumentu.
Wykup dostęp jednorazowy
39.90 zł netto
(49.08 zł brutto)