Rejestr umów jednostek publicznych z opóźnieniem
Od 1 stycznia 2023 r. (zamiast – jak pierwotnie zakładano – 1 lipca 2022 r.) ma dla jednostek samorządu terytorialnego rozpocząć działanie rejestr umów jednostek publicznych. Nadal duże wątpliwości wiążą się z zamieszczaniem w rejestrze danych z umów o pracę zawartych z pracownikami jednostek publicznych.
Z artykułu dowiesz się m.in.:
- Ile po zmianach ma wynieść minimalna wartość umowy podlegającej zgłoszeniu do rejestru umów jednostek publicznych
- W jakich terminach obowiązek przekazywania danych do rejestru będzie stosowany do poszczególnych jednostek publicznych
- Jakie wątpliwości wiążą się ze zgłaszaniem do rejestru danych z umów o pracę
Czytaj również:
Pozostało jeszcze 80% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
AUTOR
Radca prawny, specjalizuje się w zagadnieniach związanych z prawem pracy i ubezpieczeniami społecznymi. Autor licznych artykułów z zakresu wynagrodzeń, prawa pracy i rozliczeń z ZUS. Od 2008 r. redaktor publikacji kadrowo-płacowych i ubezpieczeniowych Wydawnictwa Wiedza i Praktyka.