Rejestr umów jednostek publicznych – co z umowami o pracę?
Od 1 lipca 2022 r. zaczną obowiązywać przepisy przewidujące tworzenie rejestru umów zawartych przez jednostki publiczne. Czy powinny znaleźć się w nich informacje o umowach o pracę zawartych z pracownikami jednostek publicznych?
Z artykułu dowiesz się m.in.:
- Jaki zakres danych znajdzie się w nowym rejestrze umów zawartych przez jednostki publicznych
- Kto jest zobowiązany do prowadzenia rejestru, a także ujawniania w nim danych
- Czy rejestr powinien zawierać dane o umowach zawartych z pracownikami jednostek publicznych
- Jakie sankcje grożą za niewłaściwą realizację zadań związanych z prowadzeniem rejestru umów jednostek publicznych
Pozostało jeszcze 82% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
AUTOR
Specjalista z zakresu prawa pracy, zarządzania pracownikami i funkcjonowania samorządu terytorialnego. Prawnik. Wykładowca na kursach kadrowo-płacowych. Jego doświadczenie zawodowe obejmuje m. in. pracę na kierowniczych stanowiskach w działach personalnych banków oraz w komórkach audytu i kontroli, w samorządzie terytorialnym.