Narzędzia:
Od 1 stycznia 2023 r. (zamiast – jak pierwotnie zakładano – 1 lipca 2022 r.) ma dla jednostek samorządu terytorialnego rozpocząć działanie rejestr umów jednostek publicznych. Nadal duże wątpliwości wiążą się z zamieszczaniem w rejestrze danych z umów o pracę zawartych z pracownikami jednostek publicznych.
Czytaj również:
Od 1 lipca 2022 r. zaczną obowiązywać przepisy przewidujące tworzenie rejestru umów zawartych przez jednostki publiczne. Czy powinny znaleźć się w nich informacje o umowach o pracę zawartych z pracownikami jednostek publicznych?
Po nowym roku niektóre jednostki publiczne mogą już mieć zawarte umowy o zarządzanie PPK, część natomiast będzie szykować się do jej zawarcia. Zarówno jedni, jak i drudzy pracodawcy mogą przekazać swoim pracownikom informację dotyczącą tworzenia PPK. Podpowiadamy, jak ją przygotować.
Copyright © 2024 Wszelkie prawa zastrzeżone
2024 © Wiedza i Praktyka sp. z o.o.
Obserwuj nas