Akta osobowe numerowane ołówkiem – czy PIP może to zakwestionować?
Nigdzie w przepisach nie spotkałam się z zapisem, że nie mogę numerować ołówkiem kolejnych dokumentów w teczce osobowej pracownika. W prowadzonych przeze mnie aktach części A, B i C wypisywane są długopisem, ale poszczególne dokumenty numeruję już ołówkiem (podaję numery stron w narożnikach, w kółku). Dotychczas nie zastanawiałam się na tym, że może to być błąd. Czy jest to nieprawidłowe i czy wiążą się z tym jakieś konsekwencje ze strony PIP?
Pozostało jeszcze 88% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
AUTOR
Prawnik, absolwent Wydziału Prawa Administracji i Ekonomii (Zakład Prawa Pracy) Uniwersytetu Wrocławskiego. Od 2002 r. zawodowo zajmuje się problematyką prawa pracy, jak również w zagadnieniami związanymi z działalnością kontrolno-nadzorczą sprawowaną przez Państwową Inspekcję Pracy. Ekspert współpracujący z największymi i najbardziej opiniotwórczymi podmiotami w kraju, zajmującymi się problematyką prawa pracy. Ma na swoim koncie współpracę m.in. z Ministerstwem Pracy i Polityki Społecznej, Dolnośląską Komisją Ochrony Pracy oraz czołowymi firmami wydawniczymi. Jest m.in. współautorem komentarza do Kodeksu pracy, autorem komentarza do ustawy o PIP, jak również komentarzy do kilkunastu rozporządzeń wykonawczych do Kodeksu pracy.