kontrola PIP

Inspekcja Pracy a praca zdalna – jak uniknąć uchybień i zapewnić zwrot kosztów

Inspekcja pracy a praca zdalna – jak uniknąć uchybień i zapewnić zwrot kosztów

Pracownik wykonujący pracę zdalną powinien otrzymać zwrot kosztów od pracodawcy w związku z wykonywanie pracy zdalnej. Jakie uchybienia znajduje Państwowa Inspekcja Pracy dokonując kontroli? Dowiedz się tego ze szkolenia.

Z artykułu dowiesz się:
  • W jaki sposób zatrudniać pracownika, aby legalnie wykonywał pracę zdalną?
  • Jakie obowiązki ma pracodawca w stosunku do pracownika wykonującego pracę zdalną?
  • W jaki sposób pracodawca powinien ustalić przykładowo wysokość zwrotu kosztów prądu pracownika?
  • Jakie są przykładowo zasady kalkulacji ekwiwalentu za użytkowanie komputera przez pracowników na różnych stanowiskach?
  • Jakie stanowisko w sprawie zwrotu kosztów prezentuje w ostatnio wydanych interpretacjach fiskus?
  • Jak zwracać pracownikowi wydatki za korzystanie z Internetu?
  • Jakie czynności kontrolne dokonuje Państwowa Inspekcja Pracy w zakresie pracy zdalnej?
  • Jakie nieprawidłowości wykryła Państwowa Inspekcja Pracy w zakresie pracy zdalnej w czasie przeprowadzanych kontroli u pracodawców?
  • Czy pracownikom wykonującym pracę zdalną należy wystawić PIT-11, jeżeli tak jak powinien zostać wypełniony?

Polecamy też:

Copyright © 2024 Wszelkie prawa zastrzeżone

Obserwuj nas

fb-logo ink-logo inst-logo