Narzędzia:
Nigdzie w przepisach nie spotkałam się z zapisem, że nie mogę numerować ołówkiem kolejnych dokumentów w teczce osobowej pracownika. W prowadzonych przeze mnie aktach części A, B i C wypisywane są długopisem, ale poszczególne dokumenty numeruję już ołówkiem (podaję numery stron w narożnikach, w kółku). Dotychczas nie zastanawiałam się na tym, że może to być błąd. Czy jest to nieprawidłowe i czy wiążą się z tym jakieś konsekwencje ze strony PIP?
Zgodnie z obowiązującymi przepisami w części A akt osobowych nie umieszczamy CV ani ksero dowodu osobistego pracownika. W jaki sposób wprowadzić zmiany w spisie akt, jeżeli te dokumenty nieprawidłowo znalazły się w aktach osobowych i powinny być z nich usunięte? Czy należy nadać nową numerację dokumentom, czy też powykreślać i zostawić starą numerację z lukami (usuniętymi dokumentami)?
Copyright © 2024 Wszelkie prawa zastrzeżone
2024 © Wiedza i Praktyka sp. z o.o.
Obserwuj nas