Sposób uzupełnienia treści dawnego świadectwa pracy

Joanna Suchanowska
Joanna Suchanowska
17.02.2021AKTUALNE

Sposób uzupełnienia treści dawnego świadectwa pracy
Pytanie:

Muszę dokonać korekty (uzupełnienia treści) świadectwa pracy wystawionego w 2009 r. (w świadectwie nie został odnotowany urlop bezpłatny). W jaki sposób powinnam taką korektę sporządzić: przepisać wszystkie informacje na obecnie obowiązujący wzór świadectwa pracy czy dosłownie przepisać świadectwo z 2009 r., dopisując jedynie informację o urlopie bezpłatnym?

Z artykułu dowiesz się m.in.:
  • Jakie dwa tryby zmiany świadectwa pracy przewidują przepisy
  • Na czym polega sprostowanie, a na czym uzupełnienie treści świadectwa
  • W jaki sposób sporządzić świadectwo pracy w razie jego sprostowania lub uzupełnienia

Pozostało jeszcze 74% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj pełen dostęp do Portalu Kadrowego a wraz z nim:

  • Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
  • Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
  • Codziennie aktualizowana baza ponad 8 500 porad z zakresu kadr, płac, ZUS i HR
  • Ponad 1700 narzędzi: wzorów dokumentów, kalkulatorów, komentarzy, e-szkoleń
Uzyskaj dostęp do portalu na cały miesiąc za jedyne 19,90 zł netto [24,48 zł brutto] »

Jeśli posiadasz konto
Zaloguj się

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Jeżeli nie posiadasz pełnego dostępu do portalu, możesz wykupić dostęp jednorazowy do wybranego dokumentu.

Wykup dostęp jednorazowy
39.90 zł netto (49.08 zł brutto)


Joanna Suchanowska
AUTOR
Adwokat, specjalizuje się m.in. w zagadnieniach czasu pracy oraz wynagrodzenia za pracę i innych świadczeń ze stosunku pracy, szkoleniowiec z dużym doświadczeniem prowadzący zarówno szkolenia otwarte jak i zamknięte; autor licznych publikacji z zakresu prawa pracy.

Sprawdź inne artykuły w kategorii Kadry

Nagrody i wyróżnienia

Certyfikat rzetelnosci Laur zaufania SMB logo Top firma

Copyright © 2024 Wszelkie prawa zastrzeżone

Obserwuj nas

fb-logo ink-logo inst-logo