Łączenie funkcji inspektora ds. bhp z pracą na innym stanowisku
Pytanie: Czy w umowie o pracę mogą być wymienione dwa stanowiska pracy? Konkretnie chodzi o łączenie funkcji inspektora ds. BHP z zatrudnieniem na stanowisku specjalisty ds. kadr i płac.
Z artykułu dowiesz się m.in.:
- Kiedy pracodawca ma obowiązek utworzyć służbę bhp?
- Jakie są zadania i wymogi kwalifikacyjne wobec pracowników służby bhp?
- Czy inspektor ds. bhp może być zatrudniony dodatkowo do innej pracy?
Pozostało jeszcze 89% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
AUTOR
Specjalista z zakresu prawa pracy, zarządzania pracownikami i funkcjonowania samorządu terytorialnego. Prawnik. Wykładowca na kursach kadrowo-płacowych. Jego doświadczenie zawodowe obejmuje m. in. pracę na kierowniczych stanowiskach w działach personalnych banków oraz w komórkach audytu i kontroli, w samorządzie terytorialnym.