Narzędzia:
Czy jedna umowa o pracę może być zawarta na dwa różne stanowiska i czy może mieć dwa różne okresy zakończenia?
Czy rodzaj pracy w umowie o pracę można określić poprzez wskazanie więcej niż jednego stanowiska pracy
Pod jakim warunkiem dopuszczalne jest zawarcie z pracownikiem dwóch odrębnych umów o pracę
Czy terminowa umowa o pracę może określać więcej niż jeden termin jej zakończenia
Czytaj również:
Wystawienie świadectw pracy za okres równoległego zatrudnienia
Czy pracownik niepełnosprawny może pracować równolegle u kilku pracodawców
Czy równoległe zatrudnienie osłabia ochronę przed wypowiedzeniem
W firmie transportowej zatrudniamy kierowcę, który jest jednocześnie kurierem. Pracownik ma w umowie o pracę wpisane stanowisko kierowcy. Czy w przypadku kierowców można stosować łączone stanowisko pracy? Czy właściwym rozwiązaniem byłoby zawarcie umowy na stanowisku kierowcy-kuriera?
Jakie przepisy i w jakim zakresie należy stosować zatrudniając pracownika na łączonym stanowisku pracy kierowcy-kuriera
Co wyróżnia umowę z kierowcą od umów zawieranych z innymi pracownikami
Czego należy przestrzegać zatrudniając pracownika na stanowisku kierowcy
Czy w umowie o pracę mogą być wymienione dwa stanowiska pracy? Konkretnie chodzi o łączenie funkcji inspektora ds. BHP z zatrudnieniem na stanowisku specjalisty ds. kadr i płac.
Pracownik może mieć dwa stanowiska (nawet różnego rodzaju) w ramach jednej umowy o pracę. W takim przypadku zazwyczaj wygodniej jest rozliczać taką pracę. Choć z pewnością wówczas wszystkie te prace nie mogą przekraczać łącznie pełnego etatu. Możemy też podpisać dwie oddzielne umowy z jednym pracownikiem na dwa różne rodzaje prac. Wówczas teoretycznie mogą one w sumie przekraczać pełny etat. Czasem bywa to jednak ryzykowne. Sprawdź, które rozwiązania są bezpieczne i wygodne oraz jak rozliczać pracę osoby zatrudnionej równolegle na dwóch stanowiskach.
Copyright © 2024 Wszelkie prawa zastrzeżone
2024 © Wiedza i Praktyka sp. z o.o.
Obserwuj nas