Zdaniem MRiPS: Czy ponawiać informację o warunkach zatrudnienia przy nowej umowie?
Załóżmy, że wkrótce po zakończeniu poprzedniej pracodawca zawiera z pracownikiem kolejną umowę o pracę. Warunki zatrudnienia pracownika nie ulegają zmianie. Czy w takiej sytuacji pracodawca, mimo to, powinien wydać pracownikowi nową informację o warunkach zatrudnienia? O związane z tym wątpliwości zapytaliśmy resort rodziny.
Z artykułu dowiesz się:
- W jakim terminie należy wystawić pracownikowi informację o warunkach zatrudnienia i co w tym zakresie zmieniła nowelizacja Kodeksu pracy
- Czy zawarcie z pracownikiem nowej umowy wymaga wydania kolejnej informacji o warunkach zatrudniania, jeżeli dotychczasowe warunki zatrudnienia nie ulegają zmianie (stanowisko Ministerstwa Rodziny i Polityki Społecznej)
Przeczytaj również:
Obejrzyj również:
Pozostało jeszcze 68% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
AUTOR
Radca prawny, specjalizuje się w zagadnieniach związanych z prawem pracy i ubezpieczeniami społecznymi. Autor licznych artykułów z zakresu wynagrodzeń, prawa pracy i rozliczeń z ZUS. Od 2008 r. redaktor publikacji kadrowo-płacowych i ubezpieczeniowych Wydawnictwa Wiedza i Praktyka.