Czas pracy i urlopy w nowej informacji o warunkach zatrudnienia – jest nowe stanowisko

Szymon Sokolik
Szymon Sokolik
24.07.2023AKTUALNE

Wiele razy na łamach Portalu kadrowego poruszaliśmy kwestie związane ze wskazywaniem czasu pracy i urlopów w nowej informacji o warunkach zatrudnienia. Mamy jednak w tej kwestii nowe stanowisko inspekcji pracy. Obejrzyj poradę video i poznaj szczegóły.  

Z artykułu dowiesz się:
  • Jakie informacje musimy obecnie wykazywać w nowej informacji o warunkach, jeśli chodzi o czas pracy i urlopy?
  • Czy w informacji o warunkach zatrudnienia należy wskazywać zakazy pracy nadliczbowej czy może wystarczy wspomnieć o tylko samych zakazach?
  • Czy w informacji o warunkach zatrudnienia (dotyczącej nadgodzin) musimy odnotowywać zasady oddawania dnia wolnego za pracę w wolną sobotę?
  • Czy musimy podawać informację o zasadach przemieszczania się między miejscami pracy, gdy miejsce pracy jest jedno – ale obejmuje pewien obszar a nie punkt?
  • Czy odnotowujemy przerwy na karmienie?
  • Które urlopy musimy wskazywać w nowej informacji o warunkach zatrudnienia i co w tym zakresie wnosi nowe stanowisko inspekcji pracy?

Przeczytaj też:

Obejrzyj też:

Wzory dokumentów: 

Autorem odpowiedzi jest: 

Szymon Sokolik


Szymon Sokolik
AUTOR
Prawnik, specjalista w zakresie prawa pracy. Redaktor prowadzący miesięcznika "Aktualności kadrowe"

Nagrody i wyróżnienia

Certyfikat rzetelnosci Laur zaufania SMB logo Top firma

Copyright © 2024 Wszelkie prawa zastrzeżone

Obserwuj nas

fb-logo ink-logo inst-logo