Informacja o warunkach zatrudnienia – jak wskazać kwestie związane z urlopem wypoczynkowym i rozwiązaniem stosunku pracy

Szymon Sokolik
Szymon Sokolik
14.07.2023AKTUALNE

Do czasu wejścia w życie zmian w Kodeksie pracy pracodawcy mieli obowiązek wskazywać informacje o wymiarze urlopu wypoczynkowego tylko dla konkretnego pracownika. Nowy przepis poleca wskazywanie wymiaru przysługującego pracownikowi płatnego urlopu wypoczynkowego. Wskazuje też podawanie innych płatnych urlopów. Obejrzyj poradę video i dowiedz się więcej na ten temat.

Uzyskaj pełen dostęp do Portalu Kadrowego a wraz z nim:

  • Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
  • Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
  • Codziennie aktualizowana baza ponad 8 500 porad z zakresu kadr, płac, ZUS i HR
  • Ponad 1700 narzędzi: wzorów dokumentów, kalkulatorów, komentarzy, e-szkoleń
Uzyskaj dostęp do portalu na cały miesiąc za jedyne 19,90 zł netto [24,48 zł brutto] »

Jeśli posiadasz konto
Zaloguj się

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Jeżeli nie posiadasz pełnego dostępu do portalu, możesz wykupić dostęp jednorazowy do wybranego dokumentu.

Wykup dostęp jednorazowy
39.90 zł netto (49.08 zł brutto)


Szymon Sokolik
AUTOR
Prawnik, specjalista w zakresie prawa pracy. Redaktor prowadzący miesięcznika "Aktualności kadrowe"

Nagrody i wyróżnienia

Certyfikat rzetelnosci Laur zaufania SMB logo Top firma

Copyright © 2024 Wszelkie prawa zastrzeżone

Obserwuj nas

fb-logo ink-logo inst-logo