Norma i wymiar w informacji o warunkach zatrudnienia po zmianach Kodeksu pracy – 10 przykładowych wzorów

Szymon Sokolik
Szymon Sokolik
21.04.2023AKTUALNE

Norma i wymiar w informacji o warunkach zatrudnienia po zmianach Kodeksu pracy – 10 przykładowych wzorów

Obowiązująca od 26 kwietnia 2023 r. nowelizacja Kodeksu pracy rozszerzyła informację o warunkach zatrudnienia, jaką należy przekazywać pracownikom. Po zmianach trzeba podawać nie tylko normę, ale również wymiar czasu pracy. Z tekstu dowiesz się więcej na temat normy i wymiaru w informacji o warunkach zatrudnienia po zmianach. Przedstawiamy również wzory przykładowych zapisów.

Z artykułu dowiesz się:
  • Co w praktyce oznacza podawanie nie tylko normy, ale również wymiar czasu pracy?
  • Jak będzie wyglądała norma i wymiar w różnych przypadkach, np. przy niepełnym etacie, w systemie równoważnym itd.?

Obejrzyj też:

Przeczytaj też:

Wzory dokumentów:

Pozostało jeszcze 91% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj pełen dostęp do Portalu Kadrowego a wraz z nim:

  • Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
  • Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
  • Codziennie aktualizowana baza ponad 8 500 porad z zakresu kadr, płac, ZUS i HR
  • Ponad 1700 narzędzi: wzorów dokumentów, kalkulatorów, komentarzy, e-szkoleń
Uzyskaj dostęp do portalu na cały miesiąc za jedyne 19,90 zł netto [24,48 zł brutto] »

Jeśli posiadasz konto
Zaloguj się

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Jeżeli nie posiadasz pełnego dostępu do portalu, możesz wykupić dostęp jednorazowy do wybranego dokumentu.

Wykup dostęp jednorazowy
39.90 zł netto (49.08 zł brutto)


Szymon Sokolik
AUTOR
Prawnik, specjalista w zakresie prawa pracy. Redaktor prowadzący miesięcznika "Aktualności kadrowe"

Sprawdź inne artykuły w kategorii Kadry

Nagrody i wyróżnienia

Certyfikat rzetelnosci Laur zaufania SMB logo Top firma

Copyright © 2024 Wszelkie prawa zastrzeżone

Obserwuj nas

fb-logo ink-logo inst-logo