Informacja o zatrudnieniu – czy po zmianach trzeba będzie podawać wymiar czasu pracy

Szymon Sokolik
Szymon Sokolik
16.09.2022AKTUALNE

Nowelizacja Kodeksu pracy, która miała wejść w życie na początku sierpnia br. zakładała poza zmianami w urlopach rodzicielskich również rozszerzenie informacji wskazywanych pracownikom w ramach informacji o warunkach zatrudnienia. Zmiana dotyczy m.in. przepisów związanych z czasem pracy pracownika. A czego dotyczy dowiesz się z porady video. 

Z artykułu dowiesz się:
  • Czy to prawda, że nowelizacja Kodeksu pracy z 2022 roku zakłada, że w informacji o zatrudnieniu będziemy musieli podawać nie tylko normę czasu pracy, ale także wymiar czasu pracy?
  • Jeśli trzeba będzie podawać w informacji jeśli tak, to czym w takim razie różni się norma czasu pracy od wymiaru czasu pracy?
  • Czy możemy podać jakiś wzór zapisu dotyczącego normy i wymiaru czasu pracy?

Pozostało jeszcze 67% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj pełen dostęp do Portalu Kadrowego a wraz z nim:

  • Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
  • Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
  • Codziennie aktualizowana baza ponad 8 500 porad z zakresu kadr, płac, ZUS i HR
  • Ponad 1700 narzędzi: wzorów dokumentów, kalkulatorów, komentarzy, e-szkoleń
Uzyskaj dostęp do portalu na cały miesiąc za jedyne 19,90 zł netto [24,48 zł brutto] »

Jeśli posiadasz konto
Zaloguj się

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Jeżeli nie posiadasz pełnego dostępu do portalu, możesz wykupić dostęp jednorazowy do wybranego dokumentu.

Wykup dostęp jednorazowy
39.90 zł netto (49.08 zł brutto)


Szymon Sokolik
AUTOR
Prawnik, specjalista w zakresie prawa pracy. Redaktor prowadzący miesięcznika "Aktualności kadrowe"

Nagrody i wyróżnienia

Certyfikat rzetelnosci Laur zaufania SMB logo Top firma

Copyright © 2024 Wszelkie prawa zastrzeżone

Obserwuj nas

fb-logo ink-logo inst-logo