Jakie zasady określi regulamin pracy zdalnej - sprawdź wzory zapisów
Po wejściu w życie projektowanych przepisów Kodeksu pracy, zasady pracy zdalnej pracodawca określi w porozumieniu lub regulaminie. Jeśli nie ustalono porozumienia ani regulaminu, praca zdalna będzie mogła być wykonywana w określonych sytuacjach na podstawie polecenia pracodawcy lub w porozumieniu z pracownikiem.
Z artykułu dowiesz się:
- Z kim pracodawca zawrze porozumienie dotyczące pracy zdalnej
- Jakie informacje powinny znaleźć się w treści porozumienia lub regulaminu dotyczącego pracy zdalnej
- Jakie postanowienia w zakresie pokrywania kosztów powinny znaleźć się w regulaminie pracy zdalnej
- W jaki sposób można ustalić zasady kontaktu pomiędzy pracownikiem zdalnym a pracodawcą
Czytaj również:
Pozostało jeszcze 96% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
AUTOR
Prawnik, specjalista prawa pracy. Absolwentka wydziału Prawa i Administracji na Uniwersytecie Gdańskim. Od wielu lat zajmuje się zawodowo prawem pracy, autorka licznych publikacji z tego zakresu.