Czy stały rozkład zwalnia z wykazywania godzin w ewidencji?

Joanna Suchanowska
Joanna Suchanowska
08.02.2019AKTUALNE

Czy stały rozkład zwalnia z wykazywania godzin w ewidencji?

Nałożony nowym rozporządzeniem w sprawie dokumentacji pracowniczej obowiązek wykazywania w ewidencji czasu pracy godzin rozpoczęcia i zakończenia pracy, rodzi pytanie o jego stosowanie w stosunku do pracowników, których rozkład pracy jest stały i wynika z przepisów wewnątrzzakładowych. Poznaj interpretację eksperta w tej sprawie.

Z artykułu dowiesz się m.in.:

Z artykułu dowiesz się m.in.:

  • Jakie dane po dniu 1 stycznia musi zawierać ewidencja czasu pracy?
  • Czy obowiązek wskazywania godzin rozpoczęcia i zakończenia pracy dotyczy również pracowników, których rozkład jest stały?

Pozostało jeszcze 81% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj pełen dostęp do Portalu Kadrowego a wraz z nim:

  • Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
  • Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
  • Codziennie aktualizowana baza ponad 8 500 porad z zakresu kadr, płac, ZUS i HR
  • Ponad 1700 narzędzi: wzorów dokumentów, kalkulatorów, komentarzy, e-szkoleń
Uzyskaj dostęp do portalu na cały miesiąc za jedyne 19,90 zł netto [24,48 zł brutto] »

Jeśli posiadasz konto
Zaloguj się

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Jeżeli nie posiadasz pełnego dostępu do portalu, możesz wykupić dostęp jednorazowy do wybranego dokumentu.

Wykup dostęp jednorazowy
39.90 zł netto (49.08 zł brutto)


Joanna Suchanowska
AUTOR
Adwokat, specjalizuje się m.in. w zagadnieniach czasu pracy oraz wynagrodzenia za pracę i innych świadczeń ze stosunku pracy, szkoleniowiec z dużym doświadczeniem prowadzący zarówno szkolenia otwarte jak i zamknięte; autor licznych publikacji z zakresu prawa pracy.

Sprawdź inne artykuły w kategorii Kadry

Nagrody i wyróżnienia

Certyfikat rzetelnosci Laur zaufania SMB logo Top firma

Copyright © 2024 Wszelkie prawa zastrzeżone

Obserwuj nas

fb-logo ink-logo inst-logo