Część „E” w aktach osobowych – czy każdy pracodawca musi ją posiadać
Czy w związku z koniecznością dołożenia części „E" do teczek osobowych jest konieczność wymienienia teczek w mojej organizacji? Obecne teczki, które posiadamy, mają miejsce tylko na maksymalnie 4 części, oczywiście mogłabym dołożyć tę przekładkę część „E" ale może to nie wyglądać do końca estetycznie. Proszę o podpowiedź.
Z artykułu dowiesz się:
- Czy każdy pracodawca musi dołożyć część „E” do akt osobowych?
- Czy nie ma takiego obowiązku, jeżeli nie zamierza skorzysta z możliwości wprowadzenia samodzielnych kontroli trzeźwości pracowników lub kontroli na obecność w ich organizmach środków działających podobnie do alkoholu?
Przeczytaj też:
Obejrzyj:
Pozostało jeszcze 65% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
AUTOR
Specjalista z zakresu prawa pracy, autorka licznych artykułów, porad i wyjaśnień z zakresu prawa pracy, w tym w szczególności dotyczących problematyki urlopów wypoczynkowych, nawiązywania i rozwiązywania stosunku pracy, uprawnień pracowników związanych z rodzicielstwem.