Przyjęcie regulaminu pracy – potrzebna konsultacja czy uzgodnienie ze związkami
Pytanie: Czy treść regulaminu pracy należy uzgodnić czy skonsultować ze związkami zawodowymi? A jak wygląda sytuacja z regulaminem „odzieżowym”, który ma funkcjonować jako odrębny od regulaminu pracy dokument? Jak ustalić termin na ewentualne konsultacje z organizacjami związkowymi?
Z artykułu dowiesz się m.in.:
- Czy przyjęcie treści regulaminu pracy powinno nastąpić po konsultacji czy w uzgodnieniu ze związkami zawodowymi
- W jakim terminie powinny zakończyć się negocjacje odnośnie treści regulaminu
- W jakim trybie najlepiej uregulować w firmie postanowienia dotyczące odzieży?
Pozostało jeszcze 86% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
AUTOR
Prawnik, absolwentka Wydziału Prawa i Administracji w Szczecinie. W latach 2009-2013 zatrudniona w Publicznych Służbach Zatrudnienia jako Specjalista ds. Rozwoju Zawodowego. Aktualnie związana z administracją samorządową. Autorka licznych publikacji z zakresu prawa pracy oraz prawa turystycznego.