Obowiązki pracodawcy, którego pracownik zginął w wypadku w drodze do pracy

Mariusz Pigulski
Mariusz Pigulski
10.12.2018AKTUALNE

Obowiązki pracodawcy, którego pracownik zginął w wypadku w drodze do pracy
Pytanie:

Pracownik pracował od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 16.00. W dniu 3 grudnia br. (poniedziałek) zginął w wypadku komunikacyjnym będąc w drodze do pracy. Co należy wykazać w ewidencji czasu pracy pracownika i czy należy wypłacić wynagrodzenie za dzień, w którym nastąpił wypadek pomimo braku obecności w pracy? Zaznaczam, że miał to być pierwszy dzień pracy pracownika w grudniu.

Z porady dowiesz się m.in.:

  • Jakie prawa majątkowe przysługują osobom najbliższym po śmierci pracownika?
  • Czy dzień, w którym pracownik zginął w wypadku podlega wliczeniu do okresu zatrudnienia?
  • Jakie pracodawca ma obowiązki związane z postępowaniem powypadkowym?

Pozostało jeszcze 85% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj pełen dostęp do Portalu Kadrowego a wraz z nim:

  • Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
  • Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
  • Codziennie aktualizowana baza ponad 8 500 porad z zakresu kadr, płac, ZUS i HR
  • Ponad 1700 narzędzi: wzorów dokumentów, kalkulatorów, komentarzy, e-szkoleń
Uzyskaj dostęp do portalu na cały miesiąc za jedyne 19,90 zł netto [24,48 zł brutto] »

Jeśli posiadasz konto
Zaloguj się

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Jeżeli nie posiadasz pełnego dostępu do portalu, możesz wykupić dostęp jednorazowy do wybranego dokumentu.

Wykup dostęp jednorazowy
39.90 zł netto (49.08 zł brutto)


Mariusz Pigulski
AUTOR
Specjalista w zakresie kadr i płac. Autor licznych opracowań i publikacji z zakresu kadr, rozliczania wynagrodzeń, składek ZUS oraz podatku.

Sprawdź inne artykuły w kategorii Kadry

Nagrody i wyróżnienia

Certyfikat rzetelnosci Laur zaufania SMB logo Top firma

Copyright © 2024 Wszelkie prawa zastrzeżone

Obserwuj nas

fb-logo ink-logo inst-logo