Czy zasady rozliczania delegacji mogą wynikać z zarządzenia pracodawcy

Ewa Drzewiecka
Ewa Drzewiecka
16.03.2018AKTUALNE

Czy zasady rozliczania delegacji mogą wynikać z zarządzenia pracodawcy
Pytanie:

Jesteśmy prywatną firmą, która posiada regulamin pracy i wynagradzania. Czy możemy wprowadzić zarządzenie w sprawie zasad delegowania oraz rozliczania kosztów podróży służbowych? Czy jednak musimy mieć zapis dotyczący delegacji w regulaminie wynagradzania?

Pozostało jeszcze 91% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj pełen dostęp do Portalu Kadrowego a wraz z nim:

  • Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
  • Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
  • Codziennie aktualizowana baza ponad 8 500 porad z zakresu kadr, płac, ZUS i HR
  • Ponad 1700 narzędzi: wzorów dokumentów, kalkulatorów, komentarzy, e-szkoleń
Uzyskaj dostęp do portalu na cały miesiąc za jedyne 19,90 zł netto [24,48 zł brutto] »

Jeśli posiadasz konto
Zaloguj się

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Jeżeli nie posiadasz pełnego dostępu do portalu, możesz wykupić dostęp jednorazowy do wybranego dokumentu.

Wykup dostęp jednorazowy
39.90 zł netto (49.08 zł brutto)


Ewa Drzewiecka
AUTOR
Dr nauk prawnych, specjalistka prawa pracy, absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego

Sprawdź inne artykuły w kategorii Kadry

Nagrody i wyróżnienia

Certyfikat rzetelnosci Laur zaufania SMB logo Top firma

Copyright © 2024 Wszelkie prawa zastrzeżone

Obserwuj nas

fb-logo ink-logo inst-logo