Obowiązek przekazania zakresu obowiązków pracownikowi samorządowemu

Maciej Karpiński
Maciej Karpiński
18.02.2021AKTUALNE

Obowiązek przekazania zakresu obowiązków pracownikowi samorządowemu
Pytanie:

Czy pracownik zatrudniony na podstawie umowy o pracę na zastępstwo w urzędzie (stanowisko urzędnicze) powinien otrzymać zakres obowiązków?

Z artykułu dowiesz się m.in.:
  • Jakie przepisy w zakresie zaznajamiania z zakresem obowiązków mają zastosowanie do pracowników samorządowych
  • Czy przepisy wymagają określonej formy zakresu czynności
  • Czy przedstawienie pracownikowi urzędu pisemnego zakresu czynności jest obowiązkowe

Pozostało jeszcze 83% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj pełen dostęp do Portalu Kadrowego a wraz z nim:

  • Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
  • Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
  • Codziennie aktualizowana baza ponad 8 500 porad z zakresu kadr, płac, ZUS i HR
  • Ponad 1700 narzędzi: wzorów dokumentów, kalkulatorów, komentarzy, e-szkoleń
Uzyskaj dostęp do portalu na cały miesiąc za jedyne 19,90 zł netto [24,48 zł brutto] »

Jeśli posiadasz konto
Zaloguj się

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Jeżeli nie posiadasz pełnego dostępu do portalu, możesz wykupić dostęp jednorazowy do wybranego dokumentu.

Wykup dostęp jednorazowy
39.90 zł netto (49.08 zł brutto)


Maciej Karpiński
AUTOR
Specjalista z zakresu prawa pracy, zarządzania pracownikami i funkcjonowania samorządu terytorialnego. Prawnik. Wykładowca na kursach kadrowo-płacowych. Jego doświadczenie zawodowe obejmuje m. in. pracę na kierowniczych stanowiskach w działach personalnych banków oraz w komórkach audytu i kontroli, w samorządzie terytorialnym.

Sprawdź inne artykuły w kategorii Kadry

Nagrody i wyróżnienia

Certyfikat rzetelnosci Laur zaufania SMB logo Top firma

Copyright © 2024 Wszelkie prawa zastrzeżone

Obserwuj nas

fb-logo ink-logo inst-logo