Obowiązek przekazania zakresu obowiązków pracownikowi samorządowemu
Pytanie: Czy pracownik zatrudniony na podstawie umowy o pracę na zastępstwo w urzędzie (stanowisko urzędnicze) powinien otrzymać zakres obowiązków?
Z artykułu dowiesz się m.in.:
- Jakie przepisy w zakresie zaznajamiania z zakresem obowiązków mają zastosowanie do pracowników samorządowych
- Czy przepisy wymagają określonej formy zakresu czynności
- Czy przedstawienie pracownikowi urzędu pisemnego zakresu czynności jest obowiązkowe
Pozostało jeszcze 83% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
AUTOR
Specjalista z zakresu prawa pracy, zarządzania pracownikami i funkcjonowania samorządu terytorialnego. Prawnik. Wykładowca na kursach kadrowo-płacowych. Jego doświadczenie zawodowe obejmuje m. in. pracę na kierowniczych stanowiskach w działach personalnych banków oraz w komórkach audytu i kontroli, w samorządzie terytorialnym.