Zmienione zasady wydawania, a także sposób wypełniania świadectwa pracy to w ostatnim czasie najczęściej pojawiający się temat wśród Czytelników Portalu Kadrowego. Wszelkie nasuwające się pytania i wątpliwości będą Państwo mogli wyjaśnić m.in. w trakcie rozmowy z ekspertem na czacie.
Od 2017 roku nie ma już kłopotliwego obowiązku wydawania świadectw pracy po 24 miesiącach trwania umów terminowych. Można poczekać z wydaniem świadectwa za umowy, po których (bezpośrednio albo w ciągu siedmiu dni zawieramy kolejną umowę). Nie dotyczy to wszakże umów skończonych przed 1 stycznia 2017 r., za które świadectwo wydaje się na odrębnych zasadach. Poza tym od 2017 r. obowiązuje nowy wzór świadectwa pracy (wprowadziło go podpisane 30 grudnia 2016 r. nowe rozporządzenie).
W niektórych punktach zmiany są niewielkie, jednak w kilku – dość zasadnicze. Swoje pytania i wątpliwości związane z wystawianiem świadectw pracy będą Państwo mogli skonsultować z ekspertem w trakcie czatu.
Jak wystawiać świadectwa pracy po 1 stycznia 2017 r.
Czat odbędzie się:
w poniedziałek 6 lutego 2016 r.,
w godz. 12.00-14.00
W tym terminie wejdź na Portal Kadrowy, zaloguj się do serwisu i rozpocznij swoją rozmowę z ekspertem.
Spotkanie poprowadzi:
Szymon Sokolik – prawnik, specjalista z zakresu prawa pracy, od kwietnia 2007 r. redaktor naczelny miesięcznika „Aktualności kadrowe" (śledzącego na bieżąco zmiany w prawie pracy oraz nowe interpretacje urzędowe i wyroki SN), współpracował także przy wielu innych publikacjach, autor licznych artykułów dotyczących prawa pracy, prowadzi dyżur prawa pracy. Prelegent na licznych szkoleniach dotyczących prawa pracy.
Serdecznie zapraszamy,
Redakcja Portalu Kadrowego