Notatki służbowe o pracowniku – czy można przechowywać je w aktach?

Michał Culepa
Michał Culepa
20.07.2018AKTUALNE

Notatki służbowe o pracowniku – czy można przechowywać je w aktach?
Pytanie:

Moje pytanie dotyczy notatek służbowych. Chodzi o notatki o nieprzestrzeganiu przez pracowników podstawowych obowiązków, np. „pracownik nie przyszedł dzisiaj do pracy”, „pracownik odmówił wykonania powierzonego mu zadania". Czy można takie notatki składać w aktach osobowych – w części B? Wiążą się one np. z potrzebą potwierdzenia nieobecności pracownika w pracy albo jako późniejszy materiał dowodowy, dokumentujący przyczyny, dla których pracodawca wręczył pracownikowi wypowiedzenie.

Pozostało jeszcze 78% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj pełen dostęp do Portalu Kadrowego a wraz z nim:

  • Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
  • Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
  • Codziennie aktualizowana baza ponad 8 500 porad z zakresu kadr, płac, ZUS i HR
  • Ponad 1700 narzędzi: wzorów dokumentów, kalkulatorów, komentarzy, e-szkoleń
Uzyskaj dostęp do portalu na cały miesiąc za jedyne 19,90 zł netto [24,48 zł brutto] »

Jeśli posiadasz konto
Zaloguj się

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Jeżeli nie posiadasz pełnego dostępu do portalu, możesz wykupić dostęp jednorazowy do wybranego dokumentu.

Wykup dostęp jednorazowy
39.90 zł netto (49.08 zł brutto)


Michał Culepa
AUTOR
Prawnik, specjalista z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych, wieloletni redaktor Serwisu Prawno-Pracowniczego, współpracownik merytoryczny największych wydawnictw prawniczych. Doświadczony trener i wykładowca. Autor licznych komentarzy i opracowań dotyczących m.in. zatrudnienia w jednostkach sektora finansów publicznych, instytucjach kultury, oświacie.

Sprawdź inne artykuły w kategorii Kadry

Nagrody i wyróżnienia

Certyfikat rzetelnosci Laur zaufania SMB logo Top firma

Copyright © 2024 Wszelkie prawa zastrzeżone

Obserwuj nas

fb-logo ink-logo inst-logo