Narzędzia:
Ważne narzędzie w rekrutacji stanowi formularz notatki z rozmowy rekrutacyjnej. Sprawdź jak jego właściwe przygotowanie może ułatwi ocenę, porównanie i wybór właściwego kandydata.
W jaki sposób, krok po kroku, opracować formularz notatki z rozmowy rekrutacyjnej?
Jak przykładowo określić profil kandydata z uwzględnieniem wymagań minimalnych?
W jaki sposób definiować wymagane cechy/umiejętności?
Moje pytanie dotyczy notatek służbowych. Chodzi o notatki o nieprzestrzeganiu przez pracowników podstawowych obowiązków, np. „pracownik nie przyszedł dzisiaj do pracy”, „pracownik odmówił wykonania powierzonego mu zadania". Czy można takie notatki składać w aktach osobowych – w części B? Wiążą się one np. z potrzebą potwierdzenia nieobecności pracownika w pracy albo jako późniejszy materiał dowodowy, dokumentujący przyczyny, dla których pracodawca wręczył pracownikowi wypowiedzenie.
Copyright © 2024 Wszelkie prawa zastrzeżone
2024 © Wiedza i Praktyka sp. z o.o.
Obserwuj nas