Obowiązek informacyjny pracodawcy po wyborze rady pracowników

Ewa Drzewiecka
Ewa Drzewiecka
25.11.2014AKTUALNE

Pytanie:

W zakładzie po raz kolejny odbyły się wybory do rady pracowników na kolejną kadencję (na lata 2014 - 2018). Czy pracodawca zobowiązany jest powtórnie zawiadomić o tym fakcie Ministerstwo Pracy i Polityki Socjalnej? Po raz pierwszy rada powołana była w 2010 roku i wtedy też taka informacja została przesłana do ministerstwa.

Pozostało jeszcze 86% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj pełen dostęp do Portalu Kadrowego a wraz z nim:

  • Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
  • Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
  • Codziennie aktualizowana baza ponad 8 500 porad z zakresu kadr, płac, ZUS i HR
  • Ponad 1700 narzędzi: wzorów dokumentów, kalkulatorów, komentarzy, e-szkoleń
Uzyskaj dostęp do portalu na cały miesiąc za jedyne 19,90 zł netto [24,48 zł brutto] »

Jeśli posiadasz konto
Zaloguj się

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Jeżeli nie posiadasz pełnego dostępu do portalu, możesz wykupić dostęp jednorazowy do wybranego dokumentu.

Wykup dostęp jednorazowy
39.90 zł netto (49.08 zł brutto)


Ewa Drzewiecka
AUTOR
Dr nauk prawnych, specjalistka prawa pracy, absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego

Sprawdź inne artykuły w kategorii Kadry

Nagrody i wyróżnienia

Certyfikat rzetelnosci Laur zaufania SMB logo Top firma

Copyright © 2024 Wszelkie prawa zastrzeżone

Obserwuj nas

fb-logo ink-logo inst-logo