Jak najlepiej określić wymiar urlopu w dodatkowej informacji dla niepełnoetatowego pracownika
Pytanie: Pracownik, uprawniony do 26 dni urlopu w ciągu roku, został zatrudniony na umowę o pracę na okres od 4 sierpnia 2016 r. do 3 sierpnia 2017 r. Pracuje na 1/2 etatu. Jak w informacji o warunkach zatrudnienia określić dla tego pracownika wymiar przysługującego urlopu?
Pozostało jeszcze 91% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
AUTOR
Prawnik, absolwent Wydziału Prawa Administracji i Ekonomii (Zakład Prawa Pracy) Uniwersytetu Wrocławskiego. Od 2002 r. zawodowo zajmuje się problematyką prawa pracy, jak również w zagadnieniami związanymi z działalnością kontrolno-nadzorczą sprawowaną przez Państwową Inspekcję Pracy. Ekspert współpracujący z największymi i najbardziej opiniotwórczymi podmiotami w kraju, zajmującymi się problematyką prawa pracy. Ma na swoim koncie współpracę m.in. z Ministerstwem Pracy i Polityki Społecznej, Dolnośląską Komisją Ochrony Pracy oraz czołowymi firmami wydawniczymi. Jest m.in. współautorem komentarza do Kodeksu pracy, autorem komentarza do ustawy o PIP, jak również komentarzy do kilkunastu rozporządzeń wykonawczych do Kodeksu pracy.