Kolejna edycja Konferencji Online dla Działów Kadr i Płac – już 18 grudnia 2018 r. na Portalu Kadrowym! Upewnij się, że jesteś w pełni przygotowany na zmiany związane z prowadzeniem dokumentacji pracowniczej od 2019 r. Sprawdź, co zmienia się w zakresie prowadzenia ewidencji czasu pracy.
W trakcie Konferencji podsumujemy wszystkie najważniejsze zmiany związane z prowadzeniem akt osobowych i ewidencji czasu pracy, które zaczną obowiązywać od 2019 r. Weź udział w konferencji online i bądź pewien, że będziesz w pełni przygotowany do zmian!
Na czym polega uczestnictwo w konferencji on-line?
Plan konferencji online:
Część 1. Akta osobowe – zmiany od 2019 r.
Komu skrócimy okres przechowywania akt?
W jakich przypadkach akta przechowamy dłużej?
Co trzeba będzie zrobić przed upływem okresu przechowywania akt?
W jaki sposób przejść na elektroniczne akta osobowe i jak je zabezpieczyć?
Wydawanie kopii z dokumentów – jakie zasady od 2019 r.?
Jak podzielimy akta osobowe po zmianach?
W jaki sposób przygotować spis treści przy nowym układzie akt?
Jak prowadzić akta osobowe pracownika, z którym zawarliśmy dwie umowy o pracę?
Procedura włączenia dokumentu do akt – jakie 4 kroki podjąć po otrzymaniu dokumentu?
Część 2. Ewidencja czasu pracy – z uwzględnieniem zmian od 2019 r.
Co powinno znaleźć się w ewidencji?
Jakie informacje zawrzeć w karcie ewidencji?
Jakie wnioski pracownika przechowamy wraz z ewidencją?
Które wnioski trzeba będzie przechowywać oddzielnie?
Kiedy zastosujemy ewidencję uproszczoną?
Jaka jest funkcja listy obecności, a jaka ewidencji?
Rejestrowanie godzin pracy zleceniobiorcy – jakie obowiązują zasady?
Podczas konferencji uzyskasz dostęp do:
Serdecznie zapraszamy Państwa do udziału,
Redakcja Portalu Kadrowego