Od stycznia 2019 r. wraz ze świadectwem pracy trzeba będzie wydawać pracownikom dodatkowe informacje o okresie przechowywania akt osobowych. Czy informacja ta, powołując się na przepisy, ma wskazywać ogólnie liczbę lat zgodną z przepisami, czy też należy podawać w niej konkretne daty, odnosząc się indywidualnie do każdego pracownika? – pyta Czytelnik Portalu Kadrowego.
Z artykułu dowiesz się m.in.:
Jakie dane powinna zawierać od 1 stycznia 2019 r. dodatkowa informacja wystawiana obok świadectwa pracy?
W jakich przypadkach można skrócić okres przechowywania dokumentacji do 10 lat?
Czy informacja dotycząca okresu przechowywania dokumentacji musi precyzować datę, do której będzie ona przechowywana?
Jeżeli nie posiadasz pełnego dostępu do portalu, możesz wykupić dostęp jednorazowy do wybranego dokumentu.
Wykup dostęp jednorazowy
39.90 zł netto
(49.08 zł brutto)