Jak dostosować warunki przechowywania akt?

Jak dostosować warunki przechowywania akt?

21.11.2019

Rozporządzenie w sprawie dokumentacji pracowniczej, które weszło w życie na początku 2019 roku, dało pracodawcom 12 miesięcy na dostosowanie warunków, w jakich przechowywana jest taka dokumentacja, do nowych zasad, wskazanych w § 8 tego rozporządzenia. Jak postępować w praktyce, by zapewnić odpowiednie warunki przechowywania akt?

Z artykułu dowiesz się m.in.:
  • Jakie warunki przechowywania dokumentacji należy zapewnić zgodnie z rozporządzeniem?

  • Jak zapewnić „odpowiednie warunki” przechowywania akt osobowych? Na co wskazuje ministerstwo pracy?

  • Kiedy trzeba liczyć się z tym, że inspekcja pracy zakwestionuje sposób przechowywania akt?

Pozostało jeszcze 88 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

  • Indywidualne konsultacje z ekspertami
  • Codziennie aktualizowana baza ponad 8 500 porad z zakresu kadr płac i ZUS
  • Informacje o najnowszych zmianach w prawie
  • Baza ponad 900 zweryfikowanych wzorów dokumentów, regulaminów, narzędzi, materiałów video
Uzyskaj dostęp »

Jeśli posiadasz już konto - Zaloguj się:

Adres e-mail lub login:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Możesz też wykupić dostęp do tego dokumentu za pomocą płatności jednorazowych.

Wykup dostęp jednorazowy
17.22 zł brutto
SMS »
23.37 zł brutto
Nie ma jeszcze komentarzy do tego dokumentu.
Zaloguj się aby dodać komentarz

Szkolenia Akademia Wiedza i Praktyka

Biblioteka kadrowego

Copyright ©  Wszelkie prawa zastrzeżone

wiper-pixel