Jak długo przechowywać listy obecności i wnioski urlopowe
Lista obecności jest jednym z dokumentów kadrowych, nie stanowi jednak części akt osobowych czy ewidencji czasu pracy pracowników. Z tego względu, wśród pracodawców często pojawia się wątpliwość, czy i przez jaki okres powinna być ona archiwizowana. Sprawdź.
Z artykułu dowiesz się m.in.:
Z artykułu dowiesz się m.in.:
- Przez jaki okres należy przechowywać listy obecności?
- Jak długo powinno się przechowywać dokumenty związane z rozliczaniem delegacji?
- Jaki okres przechowywania obowiązuje po 1 stycznia 2019 r. dla dokumentacji urlopowej?
Pozostało jeszcze 78% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
AUTOR
Adwokat, specjalizuje się m.in. w zagadnieniach czasu pracy oraz wynagrodzenia za pracę i innych świadczeń ze stosunku pracy, szkoleniowiec z dużym doświadczeniem prowadzący zarówno szkolenia otwarte jak i zamknięte; autor licznych publikacji z zakresu prawa pracy.