Kontrole PIP w czasie pandemii – zapraszamy do udziału w webinarium

Redakcja Portalu
29.03.2021AKTUALNE

Kontrole PIP w czasie pandemii – zapraszamy do udziału w webinarium

Jak przebiega kontrola Państwowej Inspekcji Pracy? Jakie uprawnienia ma inspektor PIP w trakcie kontroli i jakie środki odwoławcze przysługują pracodawcy? 30 marca 2021 r. zapraszamy do udziału w bezpłatnym webinarium pt. "Kontrole PIP w czasie pandemii”. Patronem medialnym wydarzenia jest Portal Kadrowy.

Pandemia wymusiła modyfikację dotychczasowych zasad kontroli. Pojawiły się nowe formy kontroli zdalnej i hybrydowej. Nadal też możliwa jest wizyta inspektora PIP w siedzibie zakładu pracy.

Kontrola PIP wiąże się z ryzykiem nałożenia kary grzywny od 1.000 zł do aż 30.000 zł. W trakcie szkolenia wskazane zostanie, na jakie aspekty warto zwrócić uwagę podczas kontroli PIP, aby uniknąć dotkliwych sankcji.

Webinarium „Kontrole PIP w czasie pandemii: przygotowanie, przebieg, wyniki” odbędzie się w dniu 30 marca 2021 r. o godz. 10.00. Organizatorem wydarzenia jest Kancelaria Brzezińska Narolski Adwokaci, patronat medialny objął Portal Kadrowy. Udział w webinarium jest bezpłatny.

Szkolenie poprowadzi:

Karolina Kołakowska - adwokat w Kancelarii Brzezińska Narolski Adwokaci, ekspert Portalu Kadrowego. Specjalista z zakresu indywidualnego i zbiorowego prawa pracy oraz ochrony danych osobowych, trener i szkoleniowiec

Tematyka webinarium:

Zakres uprawnień inspektora PIP – jakie uprawnienia ma inspektor PIP w trakcie kontroli w zakładzie pracy?

Przebieg kontroli – jak wygląda kontrola Państwowej Inspekcji Pracy?

Zakończenie kontroli i środki odwoławcze – jakie środki odwoławcze przysługują pracodawcy?

7 najczęstszych zastrzeżeń PIP.

Zapraszamy do udziału w wydarzeniu.

Autorem odpowiedzi jest: 

Redakcja portalu

Słowa kluczowe:
kontrole PIP

Sprawdź inne artykuły w kategorii Kadry

Nagrody i wyróżnienia

Certyfikat rzetelnosci Laur zaufania SMB logo Top firma

Copyright © 2024 Wszelkie prawa zastrzeżone

Obserwuj nas

fb-logo ink-logo inst-logo