Informacja o warunkach zatrudnienia – dodatkowy zapis przy pracy zdalnej

Szymon Sokolik
Szymon Sokolik
30.05.2023AKTUALNE

Informacja o warunkach zatrudnienia – dodatkowy zapis przy pracy zdalnej

Jeżeli pracownik podejmuje pracę zdalną (z wyłączeniem tzw. okazjonalnej pracy zdalnej), informację o warunkach zatrudnienia należy uzupełnić o dodatkowy zapis. W jaki sposób to zrobić – sprawdź przykład zapisu.

Z artykułu dowiesz się:
  • Co powinna dodatkowo zawierać informacja o warunkach zatrudnienia, gdy pracownik podejmuje pracę zdalną

  • Czy dodatkowe dane o pracy zdalnej powinny być zawarte w tym samym czy osobnym dokumencie

Przeczytaj również:

Obejrzyj również:

Pozostało jeszcze 73% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj pełen dostęp do Portalu Kadrowego a wraz z nim:

  • Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
  • Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
  • Codziennie aktualizowana baza ponad 8 500 porad z zakresu kadr, płac, ZUS i HR
  • Ponad 1700 narzędzi: wzorów dokumentów, kalkulatorów, komentarzy, e-szkoleń
Uzyskaj dostęp do portalu na cały miesiąc za jedyne 19,90 zł netto [24,48 zł brutto] »

Jeśli posiadasz konto
Zaloguj się

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Jeżeli nie posiadasz pełnego dostępu do portalu, możesz wykupić dostęp jednorazowy do wybranego dokumentu.

Wykup dostęp jednorazowy
39.90 zł netto (49.08 zł brutto)


Szymon Sokolik
AUTOR
Prawnik, specjalista w zakresie prawa pracy. Redaktor prowadzący miesięcznika "Aktualności kadrowe"

Sprawdź inne artykuły w kategorii Kadry

Nagrody i wyróżnienia

Certyfikat rzetelnosci Laur zaufania SMB logo Top firma

Copyright © 2024 Wszelkie prawa zastrzeżone

Obserwuj nas

fb-logo ink-logo inst-logo