Czy pracodawca musi wpisać się do rejestru przechowawców akt?

Czy pracodawca musi wpisać się do rejestru przechowawców akt?

Leszek Skupski

21.11.2018

Po nowym roku akta osobowe i płacowe będą mogły być oddawane na przechowanie wyłącznie przedsiębiorcom trudniącym się czasowym przechowywaniem dokumentacji osobowej i płacowej, którzy posiadają wpis do odpowiedniego rejestru. Czy jednak obowiązek wpisu może dotyczyć również samego pracodawcy lub obsługującego go biura księgowego?

Z artykułu dowiesz się m.in.:

Z artykułu dowiesz się m.in.:

  • Na kogo nowe przepisy nakładają obowiązek uzyskania wpisu do rejestru przechowawców akt?
  • Co wiąże się z nieuzyskaniem wpisu do rejestru?
  • Czy obowiązek uzyskania wpisu dotyczy również pracodawców lub obsługujące je biura księgowe?

Pozostało jeszcze 81 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

  • Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
  • Codziennie aktualizowana baza ponad 8 500 porad z zakresu kadr, płac, ZUS i HR
  • Informacje o najnowszych zmianach w prawie (24/dobę)
  • Baza ponad 1500 zweryfikowanych wzorów dokumentów, regulaminów, narzędzi, materiałów video

Sprawdź, co oferuje Portal Kadrowy

Uzyskaj dostęp do portalu »

Jeśli posiadasz już konto - Zaloguj się:

Adres e-mail lub login:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Możesz też wykupić dostęp do tego dokumentu za pomocą płatności jednorazowych.

Wykup dostęp jednorazowy
23.37 zł brutto
SMS »
30.75 zł brutto
Leszek Skupski

Leszek Skupski

Radca prawny, specjalizuje się w zagadnieniach związanych z prawem pracy i ubezpieczeniami społecznymi. Autor licznych artykułów z zakresu wynagrodzeń, prawa pracy i rozliczeń z ZUS. Od 2008 r. redaktor publikacji kadrowo-płacowych i ubezpieczeniowych Wydawnictwa Wiedza i Praktyka.
Nie ma jeszcze komentarzy do tego dokumentu.
Zaloguj się aby dodać komentarz

Szkolenia Akademia Wiedza i Praktyka

Copyright ©  Wszelkie prawa zastrzeżone

wiper-pixel