COVID-19 wśród pracowników – zalecenia Głównego Inspektoratu Pracy i Głównego Inspektoratu Sanitarnego

COVID-19 wśród pracowników – zalecenia Głównego Inspektoratu Pracy i Głównego Inspektoratu Sanitarnego
Dokument aktualny

Mariusz Kusion

19.11.2020

Jak powinien zachować się pracodawca, którego pracownik zachorował na COVID-19? Czy może albo musi poinformować o tym resztę załogi czy jedynie sanepid? Czy na taką okoliczność powinien przygotować i wdrożyć specjalne procedury? Jak przepisy BHP mają się w takiej sytuacji do ochrony prywatności i danych osobowych zakażonego pracownika? Sprawdź obowiązki pracodawcy.

Z artykułu dowiesz się m.in.:
  • Jakie 5 obowiązków ma pracodawca w zakresie ochrony zdrowia i życia pracowników
  • Jakie środki profilaktyczne należy stosować podczas epidemii w każdym zakładzie pracy zgodnie z rekomendacją Centralnego Instytutu Ochrony Pracy – Państwowego Instytutu Badawczego
  • Czy wolno publicznie ogłaszać w zakładzie pracy, że dana osoba jest zakażona koronawirusem
  • Jaki komunikat w związku z epidemią wydała Europejska Rada Ochrony Danych Osobowych

Pozostało jeszcze 92 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

  • Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
  • Codziennie aktualizowana baza ponad 8 500 porad z zakresu kadr, płac, ZUS i HR
  • Informacje o najnowszych zmianach w prawie (24/dobę)
  • Baza ponad 1500 zweryfikowanych wzorów dokumentów, regulaminów, narzędzi, materiałów video

Sprawdź, co oferuje Portal Kadrowy

Uzyskaj dostęp do portalu »

Jeśli posiadasz już konto - Zaloguj się:

Adres e-mail lub login:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Możesz też wykupić dostęp do tego dokumentu za pomocą płatności jednorazowych.

Wykup dostęp jednorazowy
23.37 zł brutto
SMS »
30.75 zł brutto
Nie ma jeszcze komentarzy do tego dokumentu.
Zaloguj się aby dodać komentarz

Szkolenia Akademia Wiedza i Praktyka

Copyright ©  Wszelkie prawa zastrzeżone

wiper-pixel