Jak kontynuować prowadzenie dotychczasowych akt osobowych

Jak kontynuować prowadzenie dotychczasowych akt osobowych

Katarzyna Wrońska-Zblewska

25.10.2019

Pytanie:

W 2019 roku zatrudniliśmy i zwolniliśmy pracownika, a obecnie (po niecałym miesiącu przerwy) zatrudniamy go ponownie. Wiem, że w takiej sytuacji nie zakładamy nowych akt, tylko kontynuujemy prowadzenie dotychczasowych. Chciałabym jednak zapytać, co z dokumentami, które przekazujemy osobom przy przyjęciu do pracy. Czy powinniśmy je ponownie wydawać?

Z artykułu dowiesz się m.in.:
  • W jakich sytuacjach przepisy wymagają powrotu do prowadzenia dotychczasowej teczki akt osobowych?
  • Czy kontynuacja dotychczasowych akt może nastąpić w przypadku pracownika zatrudnionego przed 2019 r.?
  • które dokumenty należy uzupełnić akta osobowe przy ponownym zatrudnieniu?

Pozostało jeszcze 84 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

  • Indywidualne konsultacje z ekspertami
  • Codziennie aktualizowana baza ponad 8 500 porad z zakresu kadr płac i ZUS
  • Informacje o najnowszych zmianach w prawie
  • Baza ponad 900 zweryfikowanych wzorów dokumentów, regulaminów, narzędzi, materiałów video
Uzyskaj dostęp »

Jeśli posiadasz już konto - Zaloguj się:

Adres e-mail lub login:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Możesz też wykupić dostęp do tego dokumentu za pomocą płatności jednorazowych.

Wykup dostęp jednorazowy
17.22 zł brutto
SMS »
23.37 zł brutto
Katarzyna Wrońska-Zblewska

Katarzyna Wrońska-Zblewska

Prawnik, specjalista prawa pracy. Absolwentka wydziału Prawa i Administracji na Uniwersytecie Gdańskim. Od wielu lat zajmuje się zawodowo prawem pracy, autorka licznych publikacji z tego zakresu.
Nie ma jeszcze komentarzy do tego dokumentu.
Zaloguj się aby dodać komentarz

Szkolenia Akademia Wiedza i Praktyka

Biblioteka kadrowego

Copyright ©  Wszelkie prawa zastrzeżone

wiper-pixel