Spóźniona informacja o przejściu zakładu pracy na innego pracodawcę
Pytanie: W wyniku przekształceń organizacyjno-prawnych doszło do przejścia zakładu pracy na innego pracodawcę. Warunki płacy i pracy pracowników nie uległy zmianie. W aktach osobowych pracowników nie ma informacji na temat zmiany pracodawcy. Czy mogę przygotować i przedstawić pracownikom taką informację obecnie, z bieżącą datą?
Z artykułu dowiesz się m.in.:
- Jakie obowiązki ciążą na pracodawcy w związku z procesem przejścia zakładu pracy na innego pracodawcę
- Czy brak przekazania informacji pracownikom skutkuje bezskutecznością przejścia
- Co powinien zrobić pracodawca, jeżeli w terminie określonym przepisami nie przekazał informacji pracownikom
- Jakich czynności powinni dokonać pracodawcy, u których działają organizacje związkowe
Pozostało jeszcze 85% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
AUTOR
Specjalista z zakresu prawa pracy. Doświadczony praktyk zajmujący się w szczególności zagadnieniami prawnej ochrony pracy. Trener i szkoleniowiec. Zawodowo związany z Państwową Inspekcją Pracy