Pracownicy MAKRO ze wsparciem psychologicznym Helping Hand!

Artykuł partnera
03.06.2022ARCHIWALNY

Pracownicy MAKRO ze wsparciem psychologicznym Helping Hand!

MAKRO, międzynarodowa hurtownia Cash and Carry, będąca częścią METRO Group, jednego z największych na świecie koncernów handlowych, rozszerza dotychczasowy zakres benefitów pozapłacowych dla pracowników w Polsce. Firma nawiązała współpracę z Helping Hand, zapewniając całemu zespołowi holistyczne wsparcie psychologiczne. Dzięki dostępowi do platformy Helping Hand, pracownicy firmy mogą całodobowo i w pełni anonimowo korzystać ze wsparcia psychologicznego w różnych obszarach. W maju Helping Hand uruchomiło także strefę Mindfulness, w której można znaleźć medytacje i relaksacje.

MAKRO to międzynarodowa firma działająca w branży samoobsługowego handlu hurtowego, będąca częścią METRO Group, jednego z największych na świecie koncernów handlowych. Pierwszy polski oddział MAKRO Cash and Carry powstał w 1994 roku w Warszawie.

MAKRO Polska od początku swojej działalności realizuje szereg inicjatyw, których celem jest zapewnienie pracownikom możliwości rozwoju kompetencji i zdobywania wiedzy. Wśród podejmowanych przez firmę działań znajdują się m.in. programy menedżerskie, rozwojowe oraz szkolenia. Jednym z ostatnich rozwiązań wdrożonych z myślą o pracowniach firmy jest wsparcie psychologiczne, oferowane w ramach benefitów pozapłacowych. Dzięki współpracy z Helping Hand, wszyscy pracownicy MAKRO w Polsce otrzymali bezpłatny dostęp do platformy, dzięki której przez 24 godziny, 7 dni w tygodniu mogą korzystać z różnego rodzaju treści psychoedukacyjnych i wspierających rozwój osobisty. Użytkownicy platformy mają dostęp do materiałów edukacyjnych, takich jak webinaria, czaty wspierające i tematyczne oraz rozbudowana baza wiedzy.

– Obserwuję, że coraz więcej liderów dostrzega realny wpływ zdrowia psychicznego na wydajność i zaangażowanie w pracy – holistyczne wsparcie zespołu to niezwykle ważna zaleta organizacji. MAKRO to przykład firmy wrażliwej na potrzeby pracowników. Czujemy się wyróżnieni, że możemy troszczyć się o pracowników tak świadomej firmy. Nasza współpraca stanowi dla mnie potwierdzenie, że Helping Hand to najwyższej jakości rozwiązanie. Nasz produkt tworzymy z pasją oraz przekonaniem, że pomoc psychologiczna i psychoedukacja powinny być nieodłącznym elementem stylu życia i profilaktyki zdrowia i aby pomoc, po którą potrzebujemy sięgnąć, była dostępna, profesjonalna i podana w jak najbardziej przystępnej formie – komentuje Aleksandra Tokarewicz, Członkini Zarządu i Dyrektor ds. Produktu i Sprzedaży w spółce zarządzającej platformą Helping Hand.

– Jesteśmy firmą, która docenia i inwestuje w potencjał swojego zespołu. Wiemy, jak dostrzec w ludziach pasję i wiemy, jak ją rozwijać. Poza standardowymi szkoleniami, nasi pracownicy doskonalą swoje umiejętności, uczestnicząc w różnego rodzaju programach szkoleniowo-rozwojowych. Naturalnym uzupełnieniem naszych działań w tym obszarze jest więc zapewnienie naszemu zespołowi holistycznego wsparcia psychologicznego. Nie mieliśmy wątpliwości, że Helping Hand to najlepszy wybór, co potwierdzają opinie naszych pracowników – powiedział  Adam Sikorski, Menedżer Pionu ds. Rozwoju Kompetencji Organizacji w MAKRO Polska.

Platforma Helping Hand oferuje wsparcie zdrowia psychicznego, wykorzystując w tym celu metodę czterech kroków. „Cztery kroki na drodze do dobrostanu” to autorski, kompleksowy program pomocy, w ramach którego każdy z użytkowników platformy już w pierwszym etapie może zdiagnozować swój problem, a potem – pracować nad rozwiązywaniem go.

Z rozwiązań Helping Hand mogą korzystać firmy, które chcą swoim pracownikom zapewnić holistyczne wsparcie psychologiczne w formie benefitów pozapłacowych. Rozbudowany moduł B2B działa jak system kafeteryjny, dzięki czemu pracodawca może swobodnie zarządzać i kontrolować budżet przeznaczony na wsparcie dla pracowników. Na współpracę z Helping Hand w tym zakresie zdecydowały się już m.in. takie firmy jak międzynarodowa agencja doradcza Cushman & Wakefield, światowy lider z branży farmaceutycznej - Angelini Pharma, czy Teleperformance - globalny lider w branży usług Contact Center.

Źródło:
Helping Band

Autorem odpowiedzi jest: 

Artykuł partnera

Słowa kluczowe:
benefity pracownicze

Sprawdź inne artykuły w kategorii Kadry

Nagrody i wyróżnienia

Certyfikat rzetelnosci Laur zaufania SMB logo Top firma

Copyright © 2024 Wszelkie prawa zastrzeżone

Obserwuj nas

fb-logo ink-logo inst-logo