Informowanie o awansie i wolnych stanowiskach – na czym polega nowy obowiązek pracodawcy?

Szymon Sokolik
Szymon Sokolik
28.03.2023AKTUALNE

Informowanie o awansie i wolnych stanowiskach – na czym polega nowy obowiązek pracodawcy?

Pracodawca będzie zobowiązany do informowania pracowników, w sposób przyjęty w zakładzie, m.in. o możliwości awansu oraz wolnych stanowiskach pracy. Taki nowy obowiązek nakłada na pracodawcę przyjęta już nowelizacja Kodeksu pracy. Na czym polega i jak w praktyce pracodawca będzie mógł realizować nowy obowiązek?

Z artykułu dowiesz się:
  • Jakie obowiązki informacyjne nałoży na pracodawców zmodyfikowany art. 942 Kodeksu pracy
  • Jak w praktyce pracodawca może realizować nowe obowiązki

Przeczytaj również:

Pozostało jeszcze 83% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj pełen dostęp do Portalu Kadrowego a wraz z nim:

  • Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
  • Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
  • Codziennie aktualizowana baza ponad 8 500 porad z zakresu kadr, płac, ZUS i HR
  • Ponad 1700 narzędzi: wzorów dokumentów, kalkulatorów, komentarzy, e-szkoleń
Uzyskaj dostęp do portalu na cały miesiąc za jedyne 19,90 zł netto [24,48 zł brutto] »

Jeśli posiadasz konto
Zaloguj się

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Jeżeli nie posiadasz pełnego dostępu do portalu, możesz wykupić dostęp jednorazowy do wybranego dokumentu.

Wykup dostęp jednorazowy
39.90 zł netto (49.08 zł brutto)


Szymon Sokolik
AUTOR
Prawnik, specjalista w zakresie prawa pracy. Redaktor prowadzący miesięcznika "Aktualności kadrowe"

Sprawdź inne artykuły w kategorii Kadry

Nagrody i wyróżnienia

Certyfikat rzetelnosci Laur zaufania SMB logo Top firma

Copyright © 2024 Wszelkie prawa zastrzeżone

Obserwuj nas

fb-logo ink-logo inst-logo