Zakładowa kontrola trzeźwości pracowników – nowe zasady coraz bliżej
Na stronach Rządowego Centrum Legislacji opublikowany został nowy projekt nowelizacji, który określi w Kodeksie pracy zasady prowadzenia przez pracodawcę prewencyjnych kontroli trzeźwości pracowników. Sprawdźmy szczegóły.
Z artykułu dowiesz się:
- Jakie zasady przeprowadzania kontroli trzeźwości określają obowiązujące przepisy
- Kto przeprowadzi po zmianach kontrolę trzeźwości
- Przez jaki okres czasu będę przechowywane w aktach osobowych pracownika dane z przeprowadzonej kontroli trzeźwości
Czytaj również:
Pozostało jeszcze 91% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
AUTOR
Radca prawny, specjalizuje się w zagadnieniach związanych z prawem pracy i ubezpieczeniami społecznymi. Autor licznych artykułów z zakresu wynagrodzeń, prawa pracy i rozliczeń z ZUS. Od 2008 r. redaktor publikacji kadrowo-płacowych i ubezpieczeniowych Wydawnictwa Wiedza i Praktyka.