Uprzejmie proszę o udzielenie mi porady w sprawie opisanej niżej. Zatrudniamy pracownicę na podstawie umowy o pracę na czas określony tj. do 31 grudnia 2012 r. w pełnym wymiarze czasu pracy na stanowisku sprzątaczki zasobów mieszkaniowych. Osoba ta pracuje od 7.00 - 15.00. Planujemy tę samą pracownicę zatrudnić, jako sprzątaczkę biura w godzinach od 15.00 -17.00 z tym, że będzie pracowała na terenie zasobów w godzinach 7.00 -13.00, następnie chcemy zaproponować jej przerwę 2 godzinną tj. 13.00 - 15.00. Uprzejmie proszę o informację, jakie kolejno czynności kadrowe należy poczynić związane ze stosunkiem pracy i dalszym zatrudnieniem tej osoby.
Jeżeli nie posiadasz pełnego dostępu do portalu, możesz wykupić dostęp jednorazowy do wybranego dokumentu.
Wykup dostęp jednorazowy
39.90 zł netto
(49.08 zł brutto)